onsdag 9. juni 2010

Bilder fra Leangen 07.05.10



























Remolino og MT Ego Trip på hengeren, framme på Leangen. 


















Strekke litt på beina etter reisen. Remolino fremst og Ego bak.


















Remolino 














Remolino er glad i å lage grimaser :b






































Remolino følger med!




















MT Ego Trip




















Tenor Hornline og min mor :)
























Tenor får gomle i seg litt gress!
















Meg å Remolino i varmingen












Meg å Remolino i varmingen












Meg å Remolino i varmingen














Tenor i varmingen








Ego i løpet, ligger i tet (fremst)
















Remolino - den nydelige hesten min! :)














Meg å Remolino i løpet, ligger i dødens.

3 kommentarer:

  1. Hei snuppa :)
    mange fine bilder, og dere er så flink med hestene :) Imponert jeg ;)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Flink fotograf må jeg si :P

    SvarSlett
  3. Takk skal du ha, Anne Line :)

    SvarSlett