onsdag 17. mars 2010

Endelig seier!

Etter som bloggen handler om meg og (min) hest, så må jeg jo nesten skrive litt om de andre hestene på gården også.


I går (16.mars 09) var jeg, min søster Matilde og mine foreldre på Leangen travbane. Der var vi med MT Ego Trip, som eies av et andelslag i familien + noen venner. Ego er en ny hest i andelslaget og har kun vært hos oss noen uker og i går skulle han ut å debutere for oss. Etter som Ego har gjort en del gode prestasjoner før vi fikk han, ble han automatisk den store favoritten (den mest spilte hesten av alle). Dette la jo så klart et lite press på oss, MEN som en så god hest vi har fått tak i, innfridde han som best og vant overlegent med flere lengder! ;D
Så dagen i går var vel litt mer spesiell enn andre dager, da den etterlengtede seieren kom på stallen!


For å se løpet kan dere gå inn på:
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/620042
(1 løp, hest nr 11)
MT Ego Trip, fit for fight!

Ble ikke noe løpsbilde denne gange, da det begynte å snø sånn innmari. Vil ikke ødelegge kameraet mitt ;)
(Men det vil vel komme et seiers bilde i posten ganske snart ;b) 


3 kommentarer:

  1. Cooolt! egen blogg du å!
    Glede mæ te å hør mer:)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja.. må prøve meg litt til "the USA trip" ;b

    SvarSlett