onsdag 17. mars 2010

Remolino

Nå har Remolino vært på stallen våres snart en uke. Jeg har fått kjørt han to ganger, samt at jeg skal kjøre han en tur i dag :)
Han er en veldig artig hest å kjøre. Vi i stallen (meg og mine foreldre) er litt opptatt at hestene skal gå til tøylen og jobbe med ryggen når dem blir trent. Dette tok Remolino veldig fort, og er helt fantastisk herlig å kjøre, løs og fin, ikke skeiv og traver rent. Endelig har jeg klart å finne meg en hest som det ikke er noen store feil på, det er egentlig en ganske god følelse når man bestandig har hatt hester som er skadd eller har andre problemer.



Ellers er Remolino en litt stresset og nevrotisk, samt litt spent... Men jeg tror dette vil roe seg med en rolig type trening og ikke noe stress momenter :)
Det som er ganske bra med Remolino er at han spiser og spiser og spiser. En skikkelig matmoms er han :)



Her er det noen bilder:



1 kommentar: