mandag 15. mars 2010

Jeg lovte en venninne av meg å starte en blogg når jeg fikk den nye hesten min. Hadde egentlig ikke tenkt til å begynne før USA turen i oktober, men hvorfor ikke begynne nå? Kanskje bloggingen blir noen hakk bedre og ikke minst mer interessant å lese!

Grunnen til at jeg skulle starte bloggen når jeg fikk min nye hest Remolino, var fordi at da ville jeg ha noe å blogge om.. jeg er ikke av den personen som kan sette meg ned å skrive om hva som helst. Hvis jeg skal skrive bloggen min som en slags ”dagbok”, der jeg beskriver hvordan dagen min har vært, vil den ikke bli noe interessant å lese.

Derfor blir denne bloggen om meg og hesten min Remolino.
Remolino fant vi på www.travformidling.no, han så ut som en grei hest men hadde kanskje ikke vist de aller beste resultatene i banen. Han har galoppert litt men har også gjort noen gode løp. Remolino kom til Bjerke travpark 5.mars fra Sverige, der han hadde stått på stallen til Olle Goop.
Når ha kom til Norge sto han på stallen til Eskil (mannen bak www.travformidling.no). Der Eskil fikk prøve å kjøre Remolino før vi bestemte oss for om vi skulle ha han eller ikke. Eskil mente det var en fin hest, og  dermed smelte vi til!
Remolino ble sendt oppover med hestetransporten til Magne Olsen, så torsdag 11.mars hentet vi han hos Magne i Trondheim.

 Et løps bilde av Remolino :)


1 kommentar:

  1. Dette høres helt topp ut ^^ gleder meg til å høre mer ;)

    SvarSlett